Məhsul sahibi yoxdursa, məhsul da yoxdur
Müəllif: Toğrul Xəlilov, "MPay" şirkətində Agile və Məhsul sahibi
Kimdir bu PO?
Product Owner (PO) – məhsulun sahibi, onun vizyonunu yaradan və inkişaf prosesində komandaya istiqamət verən əsas fiqurdur. O, həm biznesin, həm də istifadəçinin səsini dinləyərək, komandanın “doğru işi” etməsini təmin edir. PO olmasa, məhsul haraya getdiyini bilmədən “hərəkətdə olan bir qatar”a çevrilir.
Yönsüz məhsul – səhv yerə aparan enerji
PO yoxdursa, məhsul inkişafı qeyri-müəyyən və dağınıq olur. Komanda çox işləyir, amma istifadəçinin ehtiyacını qarşılamayan bir nəticə ortaya çıxır. Çünki ortada istifadəçi ilə empatiya quran, bazarın siqnallarını analiz edən biri yoxdur.
Daxili təxminlər, xarici uğursuzluq
PO olmayan komandalar adətən qərarları daxili fərziyyələrə əsasən verir. “Bizcə bu yaxşı olar” prinsipi ilə edilən funksiyalar reallıqda uğur qazanmır. PO isə bu fərziyyələri testə çevirərək sübut tələb edir: “Gəlin ölçək, öyrənək, sonra qərar verək.”
Təkrarlanan dəyişikliklər, israf olunan zaman
PO-nun yoxluğu, təkrarlanan dəyişikliklərin sayını artırır. Çünki ilkin mərhələdə düzgün tələblər toplanmır, düzgün prioritetlər təyin edilmir. Nəticədə, komanda geriyə dönüb işi düzəltmək məcburiyyətində qalır. Bu isə vaxt və pul itkisinə səbəb olur.
Məhsul gecikər, bazar dəyişər
PO bazarın sürətli dəyişən tələblərini izləyərək, məhsulu çevik şəkildə uyğunlaşdırır. Bu rol olmadıqda, məhsul zamanında dəyişə bilmir və rəqiblər önə keçir. Çeviklik PO-nun əsas gücüdür – həm komandanı yönəldir, həm də bazar dalğalarını düzgün oxuyur.
Yol xəritəsi yoxdur – nəticə də yoxdur
Məhsulun inkişafı bir səfər kimidir. PO isə bu səfərin bələdçisidir. Yol xəritəsi olmadan istənilən komanda səhv istiqamətə gedə bilər. PO məhsulun mərhələli planını hazırlayaraq, komandanın doğru yolda qalmasını təmin edir.
PO varsa, istiqamət də var
PO rolu sadəcə bir “pozisiya” deyil, məhsulun uğuru üçün həyati funksiyadır. PO yoxdursa, məhsul da yoldan çıxar – müştəri razı qalmaz, bazar payı itirilər, komanda isə yorular və nəticə verməz. Əgər bir təşkilatda məhsul inkişafı varsa, PO də olmalıdır. Yoxdursa, bu boşluq gec-tez hiss olunacaq. Çünki düzgün istiqamət olmadan, nə qədər çalışsan da, uğur sadəcə təsadüf ola bilər.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 1 ay sonra
- 21 saat sonra
-
- 16 saat sonra
-
14 d. əvvəl
219 təmirli mənzil kirayə yolu ilə vətəndaşlara satılır - aylıq ödəniş 347 manatdan başlayır
- 17 d. əvvəl
- 17 d. əvvəl
-
42 d. əvvəl
"Zəngəzur dəhlizinin açılması bütün Mərkəzi Asiya ölkələrinə fayda gətirəcək"
-
55 d. əvvəl
“Kristal”dan şəhər həyatında fərq yaradan “Geniş və funksional həyət” konsepti!
-
1 saat əvvəl
Ekstra Qarantiya Çin avtomobillərinə də zəmanət təqdim edir!
- 1 saat əvvəl
- 1 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ alın
Bank Zəfər Gününə özəl, daha aşağı faizlə kredit verir
BOKT illik 18 faizlə 1 milyon manat cəlb edir
Ekstra Qarantiya Çin avtomobillərinə də zəmanət təqdim edir!
Ən çox oxunanlar
"Özbəkistan Azərbaycana 21,8 milyon dollar, Azərbaycan Özbəkistana isə 183,5 milyon dollar sərmayə qoyub"
"Prime Cotton" sənaye avadanlıqlarının satışını elan edir
Dövlət Gömrük Komitəsi büdcə tapşırığına tam əməl edə bilmir
Azərbaycan dövlət büdcəsindən xərcləməyi azaldıb





















.jpg)


