
Biznesi inkişaf etdirmək üçün nələrə diqqət etməli?
Sadəcə QR kodu oxutmaqla bəxşiş göndərmək imkanı yaradılıb. Bəxşiş göndərərkən əlavə komissiya tutulmur.
(®) Bəxşiş vermək xidmətin keyfiyyətini dəyərləndirmək üçün ən yaxşı və qədim üsul hesab olunur. Dünyanın bir çox inkişaf etmiş ölkələrində xidmət sektorunda bəxşiş hələ də ilk geridönüş meyarıdır.
Bəzi ölkələr bəxşiş mədəniyyətinə tam sahib ola bilməsələr də, digərlərində bəxşiş geniş yayılmış və müştəri məmnuniyyətinin əsas göstəricisi kimi önə çıxır.
Ölkəmizdə də xidmət sektoru inkişaf etdikcə bəxşiş mədəniyyəti formalaşır və geniş vüsət alır.
Bəxşişi necə vermək lazımdır?
Bəxşiş verərkən nələrə diqqət etmək lazımdır?
Bəxşiş vermək həqiqətən lazımdırmı? — bu sualların cavabını birlikdə araşdıraq.
Bəxşiş həm sizin müştəri məmnuniyyətinizin göstəricisidir, həm istifadə etdiyiniz xidmətin inkişafı üçün addımdır. Bəxşiş təqdim edərkən nəzərə alın ki, həmin xidmətin daha uzun ömürlü olmasında rol oynayırsınız. Bu sizi müştəri kimi də güclü və seçilən qılır.
Bəxşiş miqdarı ümumi hesabın 10%-indən az olmamalıdır.
Verdiyiniz bəxşişin miqdarı bir çox şeyin göstəricisi ola bilər. Xidməti nə qədər bəyənməyiniz, sizin qiymətləndirmə əmsalınız və s. hamısı buraya daxildir. Bəxşişi lazım olduğundan çox təqdim edərək qarşı tərəfdə xidmətlə bağlı müsbət düşüncələr də yarada bilərsiniz. Bu sizi müştəri kimi seçilənlərdən edəcək.
Bəxşiş hər zaman nağd pul ilə verilmir
Texnologiya bu məsələnin də yanından boş keçməyib. Artıq bir çox elektron pulqabı və ödəmə sistemləri bəxşiş vermə imkanları yaradır. Sadəcə QR kodu oxutmaqla bəxşiş göndərmək imkanı yaradılıb. PashaPay-in m10 tətbiqi bunun uğurlu misallarından biridir. Bəxşiş göndərərkən əlavə komissiya tutulmur.
Bəxşişi təqdim etmənin zamanı yoxdur.
Çoxları elə düşünür ki, bəxşiş hər zaman sonda təqdim olunur. Əslində isə bəxşişi təqdim etmək üçün konkret bir zaman yoxdur. Əgər bir restorandasınızsa bəxşişi əvvəldən təqdim edərək xüsusi diqqət görən qonaqlardan biri ola bilərsiniz.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri

“Sadəcə ad dəyişmədik, biz loyallıq anlayışını yenidən yazdıq” – Fərid İslamovla “Bir Bonus” haqqında müsahibə
SON XƏBƏRLƏR
- 3 ay sonra
-
1 həftə sonra
Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!
- 4 gün sonra
-
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az - 3 gün sonra
- 7 d. əvvəl
- 41 d. əvvəl
-
48 d. əvvəl
Sabah "BİRKART BOKT"ın 2 milyon manatlıq istiqrazları yerləşdiriləcək
-
53 d. əvvəl
FMG şəhid və qazi övladlarını sevindirib, məktəb ləvazimatları hədiyyə edib
- 54 d. əvvəl
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Azərbaycanda şirkətlərin say 8 faiz artaraq 200 minə yaxınlaşıb
- 1 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!

İri şəbəkəyə satıcı - kassirlər tələb olunur

Azərbaycanda illik inflyasiya daha da yavaşlayıb

Bank BTB-də “Qızıl Payız” kampaniyası

Azərbaycanda şirkətlərin say 8 faiz artaraq 200 minə yaxınlaşıb

“AzInTelecom”dan şəhid övladlarına dəstək
Ən çox oxunanlar

Cari əməliyyatlar balansında 6 ay ərzində 2.3 milyard dolları müsbət saldo qeydə alınıb

Mərkəzi Bank faizlərini dəyişməz saxladı

Qlobal birjalarda son vəziyyət - GÜNƏ BAXIŞ

Çinli avtomobil nəhəngi GAC, 2027-yə qədər Avropada satışlarını 17 dəfə artırmağı hədəfləyir

Yeni iPhone-ların Azərbaycanda satışa çıxacağı tarix məlum olub

Hesablama Palatası Naxçıvan Avtomobil Nəqliyyatı Agentliyində ciddi maliyyə nöqsanları aşkar edib
