Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam_21

Dövlət Xidməti: Müraciətlərin əksəriyyəti malların keyfiyyətsizliyi barədə olub

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Dövlət Xidməti: Müraciətlərin əksəriyyəti malların keyfiyyətsizliyi barədə olub
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Antiinhisar və İstehlak Bazarına Nəzarət Dövlət Xidmətində 2022 - ci ilin birinci yarımilliyində istehlakçılar tərəfindən daxil olan 2977 müraciətə baxılıb.

Xidmətin yaydığı məlumatda bildirilir ki, müraciətlərin əksəriyyəti, malların (iş və xidmətlərin) qüsurlu və keyfiyyətsizliyi barədə olub. İstehlakçıların hesabda, çəkidə və qiymətdə aldadılması, müqavilə şərtlərinin pozulması, istehlakçılara zəruri və düzgün məlumatların verilməməsi də daxil olan müraciətlər sırasındadır.

Reklam_3_11

Dövlət Xidmətinə bu dövrdə daxil olmuş müraciətlərin 1185 - i təmin olunub, 1041 müraciətlə bağlı izahat və tövsiyə verilib. 392 müraciət üzrə isə araşdırmalar davam etdirilir.

Qeyd edək ki, müraciətlər əsasında 169. 286 manat istehlakçılara qaytarılıb, 15. 080 manat dəymiş ziyan ödənilib.

22.07.2022 18:42
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.

♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci-2_28
Bank 96 ədəd RAM alır
Bank 96 ədəd RAM alır
18.09.2025 16:48
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Desktop_Manset_sag_5
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18