Azər Türk Bank onlayn xidmətləri genişləndirir
(®) Dövlət bankı Azər Türk Bank klassik bank modelindən uzaqlaşaraq, müasir elektron xidmət şəbəkəsi yaratmaq əzmindədir.
Bankın qurduğu ekosistem müştərilərə, o cümlədən hüquqi şəxs və fərdi sahibkarlara tam olaraq onlayn qaydada xidmət göstərməyə lazımi imkan verir.
Artıq neçə müddətdir Bankın saytında yer almış https://hub.atb.az/ portalından müştərilər məmnunluqla istifadə edirlər.
Bu portal korporativ müştərilərin Bankla təmasını bütünlüklə rəqəmsallaşdırmağa şərait yaratmış bir həlldir.
24/7 rejimində çalışan, müştərilərə bank əməliyyatlarının məsafəli, təhlükəsiz və sürətli şəkildə həyata keçirmək imkanı verən “ATB Business” internet və mobil bankçılıq tətbiqləri ilə yanaşı, hub.atb.az portalı vasitəsilə bütün növ müştəri müraciətləri və sifarişlərinin elektron qaydada qəbulu və icrası, qarşılıqlı sənəd mübadiləsi, sənədlərin imzalanması təmin edilir.
İmkanları daima genişlənən portal hazırda 4 istiqamətdə xidmət göstərir:
Növbə anketi— bu imkan sayəsində müştərilər Banka müraciət ünvanlamaqla, aparılmalı olan əməliyyatlarını öncədən sifariş edir və Banka gələrkən onlara növbədənkənar, qısa müddət ərzində xidmət göstərilir;
İnternet bankçılıq müraciəti— Bankda distant hesab açmış korporativ müştərilər buradan “ATB Business” internet və mobil bankçılıq tətbiqlərinə qoşulmanı rahatlıqla edə bilirlər;
Elektron sənəd dövriyyəsi – portalın bu həlli sayəsində Bank və müştərilər qarşılıqlı, istərsə də birtərəfli qaydada müxtəlif sənəd (ərizələr, arayışlar, müraciətlər və s.) mübadiləsini, elektron şəkildə sənədlərin “Asan İmza” vasitəsilə imzalanması (bütün növ müqavilələr, sazişlər, razılaşmalar və s.) və arxivləşdirilməsi həyata keçirilir;
Terminaldan məxaric – korporativ müştərilər hesablarından vəsaitlərin məxaricini rahat şəkildə, növbəsiz rəsmiləşdirə və bankın müxtəlif xidmət strukturlarında quraşdırılmış müasir ADM terminallar vasitəsilə əldə edə bilirlər.
Bankın məhsul və xidmətləri barədə ətraflı məlumatı www.atb.az saytından, bankın sosial şəbəkələrdəki rəsmi korporativ səhifələrindən, WhatsApp (055) 3000 945, yaxud 945 nömrəli Çağrı Mərkəzindən əldə edə bilərsiniz.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
-
8 saat əvvəl
ABB İnvest ilə gələcəyə investisiya: UNEC tələbələri üçün təcrübə və karyera fürsətləri!
-
9 saat əvvəl
Meyvə bağlarının aqrar sığortası dövrü başlayır – ŞƏRTLƏR, MƏBLƏĞLƏR
-
- 9 saat əvvəl
- 9 saat əvvəl
- 10 saat əvvəl
- 10 saat əvvəl
-
10 saat əvvəl
Dövlət Agentliyinə rəisi təyin edildi, ona “general-mayor” ali hərbi rütbəsi verildi
-
10 saat əvvəl
Strateji Obyektlərin Mühafizəsi Dövlət Agentliyinin rəisi dəyişdi - SƏRƏNCAMLAR
-
11 saat əvvəl
m10 və Binance Azərbaycanda birbaşa kripto-fiat əməliyyatlarını davam etdirir - BİRGƏ AÇIQLAMA
- 12 saat əvvəl
-
12 saat əvvəl
"Regional" BOKT-ın 16% gəlir təklif edən istiqrazlarını 54 investor əldə etdi
Son Xəbərlər
ABB İnvest ilə gələcəyə investisiya: UNEC tələbələri üçün təcrübə və karyera fürsətləri!
Meyvə bağlarının aqrar sığortası dövrü başlayır – ŞƏRTLƏR, MƏBLƏĞLƏR
Intel-in gəliri 3-cü rübdə artıb
ABŞ-ın sentyabr ayı inflyasiya rəqəmləri açıqlanıb
Dolların bazar erətsi üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub
m10 və Binance Azərbaycanda birbaşa kripto-fiat əməliyyatlarını davam etdirir - BİRGƏ AÇIQLAMA
Ən çox oxunanlar
Rusiya Mərkəzi Bankı inflyasiya proqnozu pisləşdirib
Rusiya Mərkəzi Bankı uçot dərəcəsini azaldıb
Naxçıvanda duz istehsalı dayandırılıb
“AzInTelecom”un təcrübəsi Filip Kotlerin “Müasir marketinqin əsasları” kitabında yer alacaq
Putin Əliyevə zəng etdi
AFB Bank ilk dəfə kredit götürənlərə özəl “Xoş Gəldin” kampaniyası
Prezident Yardımlı üçün pul ayırdı - SƏRƏNCAM

















.jpg)




