“Fokuslanmaq probleminə görə, qısa və lakonik kontentlər daha çox trenddədir” - MÜSAHİBƏ

Anar Əskərov 10 ildən çox təcrübəsi olan Strateji Kommunikasiya üzrə mütəxəssisdir. O “INPRESS PR Solutions” şirkətinin və MediaPost TV-nin təsisçisi və CEO-sudur. Onun əsas fəaliyyət istiqaməti yeni media dünyasında müasir alətlərdən istifadə edərək fərdlərə və şirkətlərə brendlərini qurmağa, qorumağa və mesajlarını auditoriyalarına düzgün şəkildə çatdırmağa yardım etməyə yönəlib.
Marja.az Anar Əskərov ilə müsahibəni təqdim edir.
-Anar bəy, yeni media trendləri hansılardır?
-Dünyada və ölkəmizdə pandemiya ilə əlaqədar baş verən kəskin qapanmalar dövründə bir sıra yeni media trendləri yarandı və inkişaf etdi. Bunlardan ən başlıcası canlı strimlər, onlayn müsahibələr və görüşlərdir. Lokdaun ərzində yaranan yeni davranışlar və məlumatlara olan təlabatın artması medianın idarə olunmasına da ciddi təsir etdi. Yerli onlayn və ənənəvi TV-lərdə hələ də bir çox verilişlərin qonaqları canlı bağlantı ilə efirə qoşulur, fikirlərini paylaşır və ya açıqlamalarını lentə alıb media qurumlarına daha rahat formada göndərirlər. Pandemiyadan öncə hər hansı bir ekspertə video rəyini çəkib redaksiyaya göndərməsini izah edənə qədər mövzu gündəmdən itirdi (gülür). Bu səbəbdən hazırda kontentlərin (mətn, foto, audio) arasında ən çox media trend videodur. Artan təlabatı nəzərə alaraq, bir çox sosial şəbəkə platformalarının alqoritmləri də video kontent yaradıcılarını daha çox dəstəkləyir və onların yaydıqları məlumatları daha geniş kütlələrə çatdırmağa həvəsli olurlar. Sürətlə artan informasiya mühitində insanların diqqət yayınıqlığına təsir edən amillər də artır. Hər saniyə gələn mesajlar, bildirişlər, məlumatlar insanlarda fokuslanmaq problemini artırdığına görə, qısa və lakonik kontentlər daha çox trenddədir. Digər tərəfdən kontentlərin əsas istehlakı mobil telefonlar vasitəsi ilə həyata keçirildiyindən, istifadəçilər daha çox ekranlarının ölçülərinə düzgün formada uyğunlaşdırılan keyfiyyətli video məlumatları izləməyə üstünlük verirlər. Bu səbəbdən TikTok trendlər arasında əsas fenomendir, deyə bilərik. Kontentlərin çoxu 1 dəqiqədən azdır, əksər videolar vertikal və paylaşım üçün rahatdır.
-TikTok-dan danışmışkən. Bir çox insanlar bu sosial platformanı qınayır, bəziləri daha çox gənc nəsil üçün uyğun olduğunu deyir. Sizcə, əslində nə baş verir?
-Müasir dövrdə sosial media trendlərinin sürətlə yayılması, müzakirəsi həmin trendlərə hələ qoşulmayan insanları geridəqalmış kimi hiss etdirə bilir. Müzakirələr, xəbərlər artdıqca əskiklik, geridəqalmışlıq hissi insanları kütləvi formada hansısa trendə və ya sosial mediaya qoşulmağa vadar edir. İnandırma metodologiyasında buna “kütlə təsiri” də deyilir. Ölkəmizdə TikTok istifadəçilərinin yalnız gənclərdən ibarət olması fikri ilə razı deyiləm. Çünki biz MediaPost-un paylaşdığı bir çox xəbərlərin və digər kontentlər ətrafında aparılan müzakirələrin analizindən görürük ki, TikTokda kifayət qədər orta və yaşlı nəsil istifadəçilərimiz var.
-Məqalələrinizin birində qeyd etmişdiniz ki, araşdırmalar insanların alqoritmlərə güvəndiyini göstərir. Sizcə sosial şəbəkələrdə və ya ümumi olaraq rəqəmsal mühitdə alqoritmlərə nə dərəcədə etibar edə bilərik və bu sahədə hansı maarifləndirmə işləri aparılmalıdır?
-Bəli, elə bir araşdırmanı Harvard Business School 2018-ci ildə həyata keçirib və araşdırmada müəyyən edilib ki, insanlar alqoritmlərin təqdim etdiyi rəylərə, məsləhətlərə insan rəylərindən, məsləhətlərindən daha çox güvənirlər və bu güvən getdikcə artmaqdadır. Bilirsiniz, insanlar daima tələsir, hər şeyin onlar üçün tez və rahat formada baş verməsini istəyirlər. İnsanların, xüsusən də gənclərin bu etibarından müxtəlif qurumlar, qüvvələr və ya korporasiyalar sui-istifadə etməməlidir. Hazırda dünyanı narahat edən əsas qlobal problemlərdən biri Qlobal istiləşmədirsə, digəri hibrid müharibələr və ya sosial kibermüharibələrdir. Rəqəmsal müharibələrin və ya hansısa korporativ maraqların qurbanına çevrilməmək üçün mütləq vaxtında və mütəmadi maarifləndirmə işləri aparılmalıdır. Hətta hesab edirəm ki, orta məktəblərdə informatika və ya bu tip fənnlərin dərsliklərinə sosial medianın zərərləri və sosial kibertəhlükəsizlik mövzuları daxil edilməlidir. Həm 44 günlük vətən müharibəsi ərzində, həm də sonrakı dövrdə informasiya savaşı zamanı bizim real nümunələrimiz var. Ölkəmizə qarşı edilən informasiya hücumlarını gənc nəslə əyani formada göstərmək və onları vaxtında məlumatlandırmaq günümüzün vacib mövzusu olmalıdır.
-Müsahibə üçün təşəkkür edirik.
Müştərilərin xəbərləri

ABB-İnvest və Bank of Baku-dan yeni investisiya imkanı: İllik 13% gəlirliliklə istiqrazlar artıq ABB mobile tətbiqində!

TuranBank “Ən yaxşı KOS maliyyələşməsi layihəsi” nominasiyası üzrə beynəlxalq mükafata layiq görülüb
SON XƏBƏRLƏR
- 5 gün sonra
-
28 d. əvvəl
İri bankdan manat üzrə illik 13 faiz gəlir təklifi - ZƏNG ÇALINDI, ABUNƏ YAZIŞILIŞI BAŞLADI
- 49 d. əvvəl
-
-
54 d. əvvəl
Nepalda sosial media qadağası ilə bağlı etirazlarda azı 14 nəfər ölüb
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Bakı Fond Birjasında "Bank of Baku"nun istiqrazlarının “Açılış Zəngi” keçirilib
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
İllik gəlirliliyi 11,5% olan istiqrazlara abunə yazılıı başlayır
- 2 saat əvvəl
- 2 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
Son Xəbərlər

İri bankdan manat üzrə illik 13 faiz gəlir təklifi - ZƏNG ÇALINDI, ABUNƏ YAZIŞILIŞI BAŞLADI

Bakıda marşrut xətlərinə 2300-dən çox avtobus cəlb ediləcək

Başlamasına artıq sayılı günlər qaldı

Sumqayıt Kimya Sənaye Parkının adı dəyişdirildi

ADY-də ABŞ-nin biznes nümayəndə heyəti ilə görüş keçirilib

Azərbaycanda Süni İntellekt Akademiyası fəaliyyətə başlayıb

AZAL Maldiv adalarına uçuşları bərpa edir

Birjalarda son vəziyyət

Sabahın hava proqnou açıqlanıb

Əhali ev alır, İpoteka və Kredit Zəmanəti Fondunun qazancı artır

“JOY TOUR” və “JOY TRAVEL” şirkəti 20-dən çox şəxsi aldatmaqda ittiham olunur, təsisçi həbs edilib

Azərbaycan Mərkəzi Bankı növbəti faiz qərarını açıqlayacaq

Bank Beyləqanda yeni filialını açdı
