“Sahibkarlar daha diqqətli olmalıdırlar”
Azərbaycan və Gürcüstan bazarında şirkətlərə marketinq və kommunikasiya xidmətləri təklif edən Marcom şirkəti pandemiya dövründə şirkətlərin marketinq istiqamətində üzləşdiyi çətinliklərə diqqət çəkib.
Şirkətin icraçı direktoru Ceyhun Fərzəliyev bildirib ki, pandemiya ilə əlaqədar şirkətin rəqəmsal marketinqə axın etməsi bazarda fəaliyyəti tənzimlənməyən şirkətlər və fərdi şəxslər üçün fürsətə çevrilməyə başlayıb.
“Pandemiya dövrü başlandığı vaxtdan bu günə kimi bizə konsultasiya və marketinq audit xidmətləri üzrə müraciət edənlərin sayında ciddi artım müşahidə edirik. Əvvəllər şirkətlərin müraciətləri daha çox məlumat almaq, maariflənmək istiqamətində idisə, son vaxtlar müraciətlər şikayət və kömək xarakteri almağa başlayıb. Şirkətlər qarşı tərəfə ödədiyi məbləğ qarşılığında nəticə ala bilmədiklərini, işlərinin yarımçıq qalması və ya işi görənin fəaliyyətinin dayandırmasından şikayət edirlər. Bununla yanaşı, şirkətlər ona məxsus olan sosial şəbəkə və reklam hesablarını, o cümlədən google və digər texniki məlumatları da geri ala bilməmələrini vurğulayırlar. Biz bir çox şirkətləri düşdükləri vəziyyətdən xilas etsək də, bəzilərinə təəssüf ki, kömək ola bilmirik.”
Ceyhun Fərzəliyev yaranmış vəziyyətlə bağlı şirkətlərə müraciət edərək bu istiqamətdə diqqətli olmağı tövsiyə edir. “Şirkətlər marketinq işləri üçün tərəfdaş seçimi zamanı sağlam şirkətlərə üstünlük verməlidirlər. Nəzərə almaq lazımdır ki, marketinq tərəfdaşının yanlış seçimi sonradan şirkətin bazardakı mövqeyinə və büdcəsinə ciddi təsir göstərir. Hər marketinq xidmətini fərqli şirkətdən almaq isə həmin şirkətin marketinq strategiyasını yanlış istiqamətə apara bilər.”
İcraçı direktor şirkətlərin krizis kommunikasiya planının olmamasına da fikir bildirərək qeyd edib ki, şirkətlərin böyük əksəriyyəti bu vəziyyətə hazır deyildilər. “CRM platformasında sorğu əsasında göndərdiyimiz təkliflərin 80%-də krizis kommunikasiya planının olması ilə bağlı təklif vermişik. Şirkətlərdən cəmi 10%-i bu məsələyə maraq göstərib, amma təəssüf ki, buna görə əlavə ödəniş etmək istəməyiblər. 70%-i isə ümumiyyətlə təklifdəki bu məqama diqqət etməyiblər.”
Qeyd edək ki, Marcom Marketinq və Kommunikasiyalar şirkəti Avropa Yenidənqurma və İnkişaf Bankının (AYİB) marketinq məsələləri üzrə konsultantıdır.
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 ay sonra
- 3 həftə sonra
- 5 saat əvvəl
-
-
1 gün əvvəl
Marsol Group partnyorları Abşeron Ticarət Mərkəzini ziyarət etdi
-
1 gün əvvəl
SOCAR-ın prezidenti “DeGolyer and MacNaughton” şirkətinin sədrilə görüşüb
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Astarada "qara bazar"da dəyəri 90 milyon dollardan artıq olan heroin aşkar edildi
- 1 gün əvvəl
- 2 gün əvvəl
-
2 gün əvvəl
Maşınqayırma zavodu özəlləşdirilir - İnvestisiya müsabiqəsi elan edildi
- 2 gün əvvəl
Son Xəbərlər
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Marsol Group partnyorları Abşeron Ticarət Mərkəzini ziyarət etdi
Dövlət 3 bankda 550 milyon manat depozit yerlədirib
Azərbaycanda nikahların və doğulan körpə sayı azalıb
Dolların bazar ertəsi üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən edilib
Asiya İnkişaf Bankının prezidenti ölkəmizdə səfərdədir - Sahil Babayev ilə görüşü olub
Bakcell-in meqa lotereyasında 6-cı avtomobil sahibinə çatdı!
Premium mənzillərin faizsiz kreditlə satışı davam edir
Mercedes-Benz EQS — səssiz və güclü performans
Azərbaycan Rusiyaya nota verdi
Azərbaycanda minik avtomobili montajı kəskin azalıb











.jpg)








.jpg)


