Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam_21

Alış vərdişləri dəyişib

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Alış vərdişləri dəyişib
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

2 milyondan çox işçisi olan dünyanın ən böyük supermarket şəbəkəsi Walmart-ın İcraçı direktoru Doug McMillon, koronavirusun ABŞ-da yayılmasının ardından vətəndaşların alış vərdişlərinin də dəyişdiyini söyləyb.

Marja xəbər verir ki, virusun görüldüyü ilk həftələrdə uzun müddət qalan qida məhsulları və tualet kağızlarına böyük maraq görüldüyünü bildirən McMillon, indi pazl (puzzle, düz - qoş) və saç boyası kimi məhsulların satışında artım gördüklərini qeyd edib.

Reklam_3_11

Bir TV proqramına qatılan McMillon, "İnsanların bərbərə getməyə ehtiyacı var. Saç qırxan maşın çox satılır. Satışdakı bu dəyişiklikləri müşahidə etmək maraqlıdır" deyib.

Walmart supermarket McMillon Saç qırxan
14.04.2020 09:50
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.

♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Desktop_Manset_sag_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xeber_metn_sag_18_2_18