Satışın kiçik Qırmızı kitabı

www.readit.az saytının sizin üçün hazırladığı növbəti məqalə satış haqqındadır. Əminik ki, satış haqqında yazılan bir çox kitabla bağlı məlumatınız var. Həmçinin, saytımızda mövcud olan “Satış” kateqoriyasındakı kitablara da baxa bilərsiniz. Ancaq Cefri Qitomerin “Satışın kiçik qırmızı kitabı” adlı kitabı sizə bu günə qədər öyrəndiklərinizdən fərqli bir baxış bucağı bəxş edəcək. Müəllif bu praktik kitabda sizə satışı necə satın almaya çevirə biləcəyinizlə bağlı faydalı məsləhətlər verir. Qeyd edək ki, kitabın qısa məzmunu azərbaycan dilində ilk dəfə saytımız vasitəsilə təqdim olunur.
Müəllif satış edə bilmədiyiniz tənəzzül dövrlərində aşağıdakıları etməyi tövsiyə edir:
- Ən yaxşı 5 müştərinizlə danışın. Onlardan vəziyyətinizi qiymətləndirməsini xahiş edin.
- Lazımsız görüşlərdən yayının. Müvəffəqiyyətsiz və davamlı çətinliklərdən danışan insanlarla ünsiyyət quraraq tənəzzülü sürətləndirməyin.
- Yoluxucu xəstəlik kimi yayılan neqativ müzakirələrdən və neqativ insanlardan uzaq dayanın.
- Bir çox satış mütəxəssisi böyük bir səhv edir; onlar işə əvvəldən yox, ortadan, yəni birbaşa fəaliyyətlə başlayırlar. Əslində isə, əvvəlcə fəaliyyət planlaşdırılmalı, sonra isə həyata keçirilməlidir. Beləliklə, plan qurun, yaxud qurduğunuz planı dəyişdirin.
- Yaxşı bir satış mütəxəssisi olmaq üçün ilk növbədə yaxşı insan olmalısınız. Özünüzü bu baxımdan qiymətləndirin.
Bilik gücdür və tez-tez verilən suallara yaxşı cavablar vermək əksər hallarda satışa təsir edən əsas amillərdəndir. Bu baxımdan müştərini danışdırmaq çox vacibdir, ancaq unutmayın ki, onu yönləndirmək sizin əllərinizdədir. Bunun üçün müştəriyə öz ehtiyaclarını və istəklərini təsvir edə biləcəyi suallar verməlisiniz. Müştəriniz haqqında əvvəlcədən tədqiqat aparmalısınız. Bu məqsədlə, internetdən, sosial mediadan, satış şəbəkəsindən, istinadlardan və müştəri idarəetmə sistemlərindən istifadə edə bilərsiniz.
Müəllifin fikrincə, görüş satışın dayaq nöqtəsidir. Çünki onun sayəsində istənilən məhsul və ya xidmətin satışını reallaşdıra bilərsiniz. İşlədiyiniz sahədə mütəxəssis olmalısınızsa, potensial və ya mövcud müştərilərinizin məhsul və xidmətlərinizi harada və necə istifadə etdikləri haqqında məlumatlı olmalısınız. Müəllif potensial müştərilərlə uğurlu əlaqələr qurmaq üçün aşağıdakıları tövsiyə edir:
1. Potensial müştərilərinizdən şəxsən razılıq alın.
2. Potensial müştərinin komandasına daxil olun, “biz” əvəzliyindən istifadə edin.
3. Qərar qəbulunda iştirak edən bütün insanlar üçün görüş təşkil edin.
4. Qərar qəbul etmə prosesində ən səlahiyyətli şəxsin kim olduğunu əvvəlcədən öyrənin.
5. Təqdimatınızı yenidən edin.
Qısa məzmunun ardını buradan oxuya bilərsiniz = > İndi Oxu
Sonda qeyd etmək istərdik ki, Amerikanın qabaqcıl jurnallarının ən çox oxunan kitablar siyahısında yer tutuan bu kitab uğur qazanmaq istəyən hər satıcının masaüstü kitabı olmalıdır.
Müştərilərin xəbərləri

Coca-Cola Fondunun tərəfdaşlığı ilə “PACT – Dairəvi Gələcək üçün Tərəfdaşlıq” proqramı təqdim olunub
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 12 saat əvvəl
-
1 gün əvvəl
BYD-nin Azərbaycandakı rəsmi dileri Group Motors şirkəti oldu
-
📲 İndi
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az - 3 gün əvvəl
- 3 gün əvvəl
-
3 gün əvvəl
Ötən il ixracları sıfır səviyyədə olan və tanınmayan 4 şirkət bu il ilk 10-luqda yer tutublar
- 3 gün əvvəl
-
3 gün əvvəl
7 ayda "Azərkosmos" tərəfindən 10,1 milyon dollarlıq xidmətlər ixrac edilib
- 3 gün əvvəl
-
3 gün əvvəl
Naxçıvanda fermerlərə taxıl əkinləri üçün 3,7 milyon manatdan çox subsidiya ödənilib
-
3 gün əvvəl
Zəng edənin bank əməkdaşı olub-olmadığını yoxlaya bilərsiniz - BANKDAN YENİLİK
- 3 gün əvvəl
Son Xəbərlər

Oxucuların və tərəfdaşların diqqətinə!

BYD-nin Azərbaycandakı rəsmi dileri Group Motors şirkəti oldu

Dolların bazar ertəsi üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

“PAŞA Sığorta”nın beynəlxalq reytinqi yüksəlib!
Ən çox oxunanlar

"Avrora" şirkətinin ixracı kəskin artıb

2 otaq studiya mənzil aylıq cəmi 957 manat!

"HOPER" şirkəti ilk onluğa "hoppanıb"

Daha 4 yeni nəsil qatar tərkibi (20 vaqon) Bakıya gətirib

Ölkədaxili nağdsız əməliyyatların həcmi 20 faizdən çox artıb

Azərbaycanda bank kartlarının sayı 21 milyon ədədə yaxınlaşıb
