"Müştəri nə istəyir?" kitabının təqdimatı keçirilib
"Müştəri nə istəyir?" kitabının təqdimatı keçirilib.
Təqdimatn açılışını edən müəllif Arzu Qafarlı bildirib ki, kitabı hazırlamaqda məqsəd satış və xidmət sahələrində işləyənlərin daha çox təcrübəli olmaları və təkmilləşdirilməsi üçündür.
Sonra tədbirdə iştirak edən qonaqlar bu kimi kitabların vacib və aktual olduğunu bildirdilər.
Kitabda əsasən xarici və yerli turistlərə doğru xidmət etmək üçün, əsasən satış və xidmət sahəsində işləyənlər üçün satış psixologiyası, satış texnikaları, müştərilərlə doğru işləməyin yolları, ən yaxşı satış və xidmət edənlərin sirri, etirazlarla iş, bədən dili və bu kimi mövzular qeyd olunmuşdur. Kitab geniş oxucu kütləsi üçün nəzərdə tutulub.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
-
6 saat əvvəl
Bakıda 1 nəfərə görə aylıq 1 manat, regionlarda 0,70 manat oldu
-
6 saat əvvəl
Hava nəqliyyatı ilə ölkədaxili yük və sərnişindaşıma xidmətlərinin tarifləri tənzimlənib
-
6 saat əvvəl
Naxçıvana biletlərin qiyməti dəyişməyib, Füzuliyə müntəzəm reyslər açılır
-
8 saat əvvəl
Şəhərdaxili avtobus marşrutları və metroda gedişhaqqı 50 qəpik olub
- 9 saat əvvəl
- 18 saat əvvəl
-
18 saat əvvəl
Böyük marketlər şəbəkəsi iş təcrübəsi və təhsili olmayanları işə dəvət edir
- 1 gün əvvəl
- 1 gün əvvəl
-
1 gün əvvəl
Sabah Bakıya yağış yağacaq, dağlıq və dağətəyi rayonlarda leysan olacaq
-
1 gün əvvəl
“Bakı Hövsan Beynəlxalq Dəniz Limanı”nın səhmdarlarının sayı azalıb
-
1 gün əvvəl
Azercell-in dəstəyi ilə növbəti “İnformatika kampı” baş tutub