Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)-2_30
Mobil manşet üstü reklam-3_21

Bank Əsas və Ehtiyyat Mərkəzi üçün saxlama mərkəzini (storage) satın alır

“AFB BANK” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti TENDER ELAN EDİR
iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Bank Əsas və Ehtiyyat Mərkəzi üçün saxlama mərkəzini (storage) satın alır
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Tenderin adı: “AFB BANK”ASC tərəfindən Əsas və Ehtiyyat Mərkəzi üçün saxlama mərkəzinin (Storage) satın alınması

Tenderin elan tarixi: 30.10.2025

İştirak üçün sənəd qəbulunun son tarixi: 13.11.2025

Tender təkliflərinin son qəbul tarixi : 21.11.2025

Tenderdə iştirak üçün təqdim ediləcək sənədlər:

  • tenderdə iştirak etmək üçün yazılı müraciət (ərizə)
  • tender təklifi (tender zərflərinin açıldığı tarixdən (25 noyabr 2025-ci il) sonra azı 30 (otuz) iş günü qüvvədə olmalıdır
  • İddiaçının tam adı, nizamnaməsi, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və bank rekvizitləri;
  • iddiaçının Azərbaycan Respublikasında vergilərə və digər icbari ödənişlərə dair yerinə yetirilməsi vaxtı keçmiş öhdəliklərinin olmaması haqqında müvafiq vergi orqanından arayış
  • iddiaçının son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyəti dövründəki) maliyyə vəziyyəti haqqında bank arayışı

Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsində aşağıdakı meyarlara üstünlük veriləcəkdir:         

·        MAF sənədi

·        Rəsmi servis mərkəzinin olduğunu təsdiq edən sənəd

·        Məhsul üzrə ən azı 2 mütəxəssis sertifikatı

·        Məhsulun hər bir ehtiyyat hissəsi stokda saxlanmalıdır

·        mövcud infrastrukturla inteqrasiyanı həyata keçirəcək  ən azı  sertifikatlı iki  mühəndis

·        Layihədə və sonrakı dəstək dövründə iştirak edən texniki heyyət Bakı şəhərində olmalıdır və satıcının rəsmi əməkdaşları olmalıdır.

·        Təklif olunan məhsulların (eyni satıcıdan olan məhsul ailələri) ən azı iki uğurlu tətbiqinin təsdiqi (banklar və fintech şirkətləri üçün əlavə üstünlük)

Tenderdə iştirak etmək istəyən  şirkətlər iştirak ərizəsini tələb edilən sənədlər ilə birlikdə qapalı zərfdə 13.11.2025-ci il -tarixinə kimi, qiymət təkliflərini isə 21.11.2025-ci il tarixinə kimi poçt vasitəsilə  (Bakı şəh.,Yasamal r-nu, N.Nərimanov pr.206/466 ) ünvanına  göndərməlidir. Tenderdə iştirakı təsdiq edilən şirkətlərə 28.11.2025-ci il tarixində əsas şərtlər toplusu və digər məlumatlar göndəriləcək. Yaranacaq suallarla bağlı  e-mail  vasitəsi ilə ( [email protected]) müraciət edə və yaxud Vüsal Mehdiyev (050 290 10 66 )  ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz.

tender elanı saxlama mərkəzi storage əsas mərkəz ehtiyat mərkəzi tender sənədləri tender təklifi MAF sənədi servis mərkəzi mütəxəssis sertifikatı ehtiyat hissələri infrastruktur inteqrasiyası sertifikatlı mühəndis texniki heyət rəsmi əməkdaş məhsul ailəsi uğurlu tətbiq bank texnologiyaları fintech Bakı Yasamal rayonu poçtla müraciət tenderdə iştirak qiymət təklifi texniki dəstək maliyyə arayışı vergi arayışı tender meyarları satınalma dövlət satınalmaları texnoloji həllər.
30.10.2025 15:54

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci_28
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Desktop_Manset_sag_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü_17
Xəbər mətn sağ -18_18