Ən yuxarı statik reklam-3_3
Ən yuxarı (mobil)_30
Mobil manşet üstü reklam_21

“Volvo Cars” şirkəti inflyasiya səbəbindən strategiyasını dəyişib

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
“Volvo Cars” şirkəti inflyasiya səbəbindən strategiyasını dəyişib
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

İsveçin “Volvo Cars” avtomobil istehsalçısının qarşıya qoyulan məqsədi 2030-cu ilə qədər bütün daxili yanma mühərrikli avtomobilləri, o cümlədən hibridləri elektrikli avtomobillərlə əvəz etmək idi.

İnflyasiya, elektrik enerjisinin qiymətinin kəskin artması, habelə dövlət iqlim bonuslarının azaldılması və ya ləğv edilməsi ilə əlaqədar şirkət strategiyasını dəyişib.

Reklam_3_11

“Volvo Cars” elan edib ki, yeni hədəf ondan ibarətdir ki, 2030-cu ilə qədər qlobal satışların 90-100 faizini elektrikləşdirilmiş və hibrid avtomobillər, qalan faizi isə “yumşaq” adlandırılan hibridlər təşkil etsin.

“Doldurma infrastrukturunun inkişafı gözlənildiyindən daha yavaş gedib, bəzi bazarlarda dövlət stimullaşdırıcı tədbirlər ləğv edilib, müxtəlif bazarlarda elektrik avtomobillərinə son tariflər əlavə qeyri-müəyyənlik yaradıb”, – deyə şirkət öz qərarına bəraət qazandırıb.

Bununla belə, şirkətin baş direktoru Cim Rouen iddia edir ki, şirkət tamamilə elektrik avtomobillərinin istehsalına yönəldib.

© Azərtac

05.09.2024 07:59

Müştərilərin xəbərləri

Mobil Manşet alt reklam-2_22
Mobil əsas səhifə 4-cü2_27
Mobil əsas səhifə 5-ci-2_28
Mobil əsas səhifə 6-ci-2_29
Bank 96 ədəd RAM alır
Bank 96 ədəd RAM alır
18.09.2025 16:48
Desktop_Manset_sag_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Ana-sehifede-2-reklam-3_9
Əsas səhifədə 3-cü reklam_10
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xəbər mətn sağ -18_18