Audi-nin başına bəla olan reklam

Audi-nin yaydığı bir televiziya reklamı Çində narazılıq yaradıb.
"Marja" xəbər verir ki, Almaniyanın avtomobil istehsalçısı Audi-nin, qadınları ikinci əl avtomobilə bənzədən reklamı, Çinin "Twitter"ı kimi tanınan "Weibo"da minlərlə qadının markaya reaksiya verməsinə səbəb olub və boykot çağırışları edilib.
2017-ci ilin ilk yarısında Çində satışları 15 faiz düşən Audi üçün bu heç də yaxşı bir hadisə deyil. Mübahisə yaradan reklam belədir:
-Audi-nin reklamı evlənmək isləyən cütlük ilə başlayır və nigah mərasimi zamanı bəyin anası "Bir dəqiqə gözləyin!" deyərək birdən-birə ortaya çıxır. Gəlini süzməyə başlayan qaynana, əvvəl gəlinin burnunu çəkir, sonra qulaqlarının arxasını nəzarət edir və sonda gənc qadının ağzını açıb dişlərinə baxır.
İşini bitirdikdən sonra yerinə qayıdan qayınana, cütlüyə dönərək "tamamdır" işarəsi edərək razılıq verir. Ancaq birdən qayınananın özü gəlinin sinəsini görür və onda məmnuniyyətsiz bir baxış yaranır. Səhnə dəyişdikdən sonra isə küçədə gedən bir Audi avtomobil ekranda görünür və səs ilə "Mühüm qərarlar diqqətli verilməlidir" mesajı verilir.
AUDİ ETİRAZLARDAN SONRA BƏYANAT VERİB
Çinli qadınlar başda olmaqla bir çox istehlakçı reklamı cinsiyyətçilik (bir cinsin digərindən üstün olduğunu müdafiə edən fikir və ideologiya) hesab edib və Audi-ni boykot çağırışları ediblər. Çinin aparıcı feminist aktivisti Li Maizi "Çox şirkət və Çinli rəsmilər də gender bərabərliyi anlayışını başa düşmür" deyərək reaksiya göstərib.
Şanxaylı redaktor Guo Zimeng isə "Çinin güclü qadınları potensial bir Audi müştərisidir və Audi isə alıcılarına belə mesaj göndərir"? deməklə kifayətlənib.
Weibo-da "Audi ikinci əl avadanlıq" adı ilə açılan mövzu 500 min dəfədən çox baxılıb. İnsanlar reklam üçün "iyrənc" şərhini yazıblar, bunu görən Audi Çindəki ofisi vasitəsilə rəsmi bəyanat vermək məcburiyyətində qalıb.
Audi açıqlamasında, reklamın Volkswagen markasının Çindəki biznes tərəfdaşlarının ikinci əl avtomobillər üzrə departamenti tərəfindən hazırlandığı bildirilib. Audi, "dərin bir peşmançılıq" hissi keçirdiyini qeyd etdiyi açıqlamasında, reklamın heç bir şəkildə şirkət dəyərləri ilə uyğun gəlmədiyini və təkcə Çində yayımlandığını və dərhal dayandırıldığını, əlaqədar şəxslər haqqında da istintaq başladığını bildirib.
Marja.az-ın WhatsApp kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.
♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 5 saat əvvəl
- 5 saat əvvəl
-
- 5 saat əvvəl
- 5 saat əvvəl
-
5 saat əvvəl
"Azərbaycanla münasibətlərdə problemlər var, lakin hər şey öz yerini tapacaq"
- 8 saat əvvəl
-
8 saat əvvəl
Avqustda dövlət qurumlarını hədəfləyən iki saxta domen bloklanıb
- 8 saat əvvəl
-
9 saat əvvəl
Bakı Fond Birjası 7 aylıq ticarət dövriyyəsini açıqladı - REPO-NUN HESABINA 50 FAİZƏ YAXIN ARTIM
- 9 saat əvvəl
- 9 saat əvvəl
Son Xəbərlər

Anthropic-in dəyəri 183 milyard dollara çatıb

Tesla-nın Avropadakı satışları getdikcə azalır

“Qırmızıya qarış!” - “Baku Electronics”də 70%-dək ENDİRİM


Tramp yaxın günlərdə Putinlə telefonla danışacaq

Mərkəzi Bank yeni rəqəmsal platformalar istifadəyə verdi

Xalq Bank və “UPT”dən yeni kampaniya

Bakı Fond Birjası 7 aylıq ticarət dövriyyəsini açıqladı - REPO-NUN HESABINA 50 FAİZƏ YAXIN ARTIM
Ən çox oxunanlar

Dolların sabah üçün rəsmi məzənnəsi müəyyən olunub

Azərbaycanın investisiya şirkətlərinin dövriyyələri açıqlandı - 5 şirkətin dövriyyəsi 50 milyard manatı aşıb
.jpg)
Azərbaycan Dəmir Yolları 20 faiz daha çox sərnişin daşıyıb

Bəzi yerlərdə leysan olacaq, çaylardan sel keçəcək - XƏBƏRDARLIQ

Azərbaycan və Asiya İnkişaf Bankı müzakirələr aparıb

Azərbaycan ada dövlətdə səfirlik təsis edəcək

Türkiyədə illik inflyasiya avqustda 33 faizə yaxın olub
