Ən yuxarı statik reklam_3
Ən yuxarı (mobil)_30

Beynəlxalq Bank biznes proseslərini optimallaşdırır

iç səhifə xəbər başlığı altı (mobil)_31
Beynəlxalq Bank biznes proseslərini optimallaşdırır
iç səhifə xəbər şəkil altı-2 (mobil)_32

Filial şəbəkəsində biznes proseslərinin optimallaşdırılması layihəsinə start verən Azərbaycan Beynəlxalq Bankı bu layihəni Business Process Management (BPM) texniki platformasının bazasında həyata keçirir. Hazırda bu platforma Bankın Bakı şəhərindəki filiallarında tətbiq olunur. İlin sonuna qədər Bankın bütün xidmət şəbəkəsinin bu sistemə keçidi planlaşdırılır. Bu barədə Bankdan  "Marja"ya bildirilib.

 

Qeyd edək ki, adıçəkilən texniki məhsuldan dünyanın bir sıra aparıcı banklarının fəaliyyətində istifadə olunub və yüksək səmərə əldə edilib. Bu məhsulun Azərbaycan Beynəlxalq Bankında da tətbiqi biznes proseslərinin avtomatlaşdırılmasına, işin effektivliyinin artırılmasına, müştərilərə xidmətin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə kömək göstərəcək. Biznes proseslərinin optimallaşdırılması Azərbaycan Beynəlxalq Bankının yerinə yetirdiyi strateji layihələrdən biridir.

 

Azərbaycan Beynəlxalq Bankı 36 filiala və 40 şöbəyə malikdir.

08.06.2017 07:31
📲 İndi
Marja.az-ın Telegram kanalına qoşulun və xəbərlər cibinizə gəlsin.

♦️ Ən son və vacib iqtisadi xəbərlər üçün Marja - Biznes və Maliyyə Xəbərləri Portalı
♦️ Ən mühüm xəbərlər üçün Marja.az

Müştərilərin xəbərləri

Mobil-manshet-alt3_22
Mobil əsas səhifə 4-cü_27
Mobil əsas səhifə 5-ci-2_28
Bank 96 ədəd RAM alır
Bank 96 ədəd RAM alır
18.09.2025 16:48
Mobil əsas səhifə 6-ci_29
Desktop_Manset_sag_5
Esas-sehifede-reklam-3_8
Xəbər mətn sağ 1-ci-2_15
Xəbər mətn sağ 2-ci2_16
Xəbər mətn sağ 3-cü-2_17
Xəbər mətn sağ -18_18