Ekspert müştəri məmnunluğu yönündə “Azəriqaz”ın atmalı olduğu addımları açıqladı

Son zamanlar SOCAR-ın tabeliyində olan “Azəriqaz” İstehsalat Birliyində struktur və kadr islahatları həyata keçirilir. Bəs müştəri məmnunluğunun təmin olunması üçün hansı əlavə tədbirlərin həyata keçirilməsinə ehtiyac var?
Bu barədə açıqlama verən Neft Araşdırmalar Mərkəzinin rəhbəri, iqtisadçı-ekspert İlham Şabana görə, müştəri məmnunluğu üçün mobil aplikasiyalar işlənib hazırlanmalıdır və rəqəmsallaşmaya daha geniş yer ayrılmalıdır:
“Bəli, “Azəriqaz” 2009-cu ilin iyulunda SOCAR-ın tabeçiliyinə keçənə kimi şirkətin ölkə daxilində kütləvi istehlakçı ilə işləmək təcrübəsi olmayıb. Lakin SOCAR qazın paylanması işini bizdən qabaq Gürcüstanda həyata keçirməyə başlayıb və bu sahədə örnək kimi göstəriləcək nəticələrə də nail olub. Yəni velosiped kəşf etməyə ehtiyac yox idi. Həmin uğurlu təcrübəni sadəcə olaraq Azərbaycanda tətbiq etmək lazım idi. Bilirsiniz ki, millətin gözü tərəzidir. Onlar əhali üzrə təbii qazın aşağı tariflə illik istehlak həcminin 1 700 kubmetrdən 2 200 kubmetrədək artırılmasını necə alqışla qarşılayırlarsa, mövcud çatışmazlıqlara da bir o qədər həssaslıqla yanaşırlar".
Ekspert abonetlərin haqlı olaraq “Azəriqaz” tərəfindən müştəri məmnunluğu və rahatlığı istiqamətində növbəti addımların atılmasını gözlədiyini vurğulayıb.
“Bu gün qurumda gedən struktur və kadr dəyişiklikləri ilə yanaşı, digər əməli addımların atılmasına böyük ehtiyac var. İlk növbədə, hansı sahələrdə narazılıqların olmasını müəyyən etmək üçün daha dərin təhlil aparılmalı və müəyyən olunan qüsurlar dərhal aradan qaldırılmalıdır. Daha sonra qazın keyfiyyətinə və təzyiqinə nəzarət artırılmalı, qəzaların profilaktikası yönündə işlər aktivləşdirilməlidir. Abonent məmnunluğunu təmin etmək üçün həm də mobil aplikasiyalar işlənib hazırlanmalıdır və rəqəmsal texnologiyaların tətbiqinə daha geniş yer ayrılmalıdır. Eyni zamanda qaz təsərrüfatının səmərəliliyini artırmaq üçün yığımda problem yaradan abonentlərin “Smart” tipli sayğaclarla təchiz olunması sürətləndirilməli və qaz itkisinə nəzarət mexanizmi təkmilləşdirilməlidir”, - ekspert bildirib.
Müştərilərin xəbərləri

Birbank əngəlsiz bankçılıq sahəsində inqilabi yeniliyə imza atdı: “İşarət dili ilə videozəng xidməti” təqdim edildi

Baku International Arts Festival 2025 (BIAF 2025) — Bakının qəlbində musiqi, teatr, rəqs və incəsənət
SON XƏBƏRLƏR
- 2 ay sonra
- 19 saat sonra
-
36 d. əvvəl
Aeroportda yeni taksi qiymətləri ilə bağlı aidiyyəti qurumlara müraciət ünvanlanacaq
-
-
44 d. əvvəl
Alibaba-nın səhmələrinin qiyməti son 4 ilin ən yüksək səviyyəsinə qalxıb
- 1 saat əvvəl
-
1 saat əvvəl
Avropa bankı Azərbaycanda ilk istiqraz buraxılışına hazırlaşır
-
1 saat əvvəl
“Unibank”da bizneslər üçün alternativ maliyyələşmə imkanları müzakirə edilib
- 1 saat əvvəl
-
2 saat əvvəl
“Bakcell” regionun ən nüfuzlu innovasiya sammitinin tərəfdaşıdır
- 2 saat əvvəl
- 3 saat əvvəl
-
3 saat əvvəl
Xalq Bank internet və mobil bankçılıq sistemində investisiya xidmətini istifadəyə verdi
Son Xəbərlər

Epoint və DataPay-dən yenilik - Tam rəqəmsal kassa sifarişi

Aeroportda yeni taksi qiymətləri ilə bağlı aidiyyəti qurumlara müraciət ünvanlanacaq

Sentyabrın 25-də gözlənilən hava şəraiti

“Bakcell” regionun ən nüfuzlu innovasiya sammitinin tərəfdaşıdır

Birbank əngəlsiz bankçılıq sahəsində inqilabi yeniliyə imza atdı: “İşarət dili ilə videozəng xidməti” təqdim edildi
Ən çox oxunanlar

Xalq Bank internet və mobil bankçılıq sistemində investisiya xidmətini istifadəyə verdi

Baku International Arts Festival 2025 (BIAF 2025) — Bakının qəlbində musiqi, teatr, rəqs və incəsənət

Azərbaycan neftinin son qiyməti

Mercedes modellərinin satışı zəifləyib - YENİ İŞÇİ İXTİSARI

Azərbaycan Prezidenti Finlandiya Prezidenti ilə görüşüb

Rəsmi məzənnələr açıqlandı
